burgers en ran advocaten

  • natalie

    ik ben zelf ook bij burgers en ran advocaten en zou wel eens willen weten wat het bureau verkeerd doet want vind het niet prettig als ik daar zit en bij mij gaat ook alles verkeerd ik zit daar nog niet zo lang.

    nou moet ik zeggen dat ik vind dat ze heel traag reageren en als je ze belt ik ze nooit te spreken krijg en dan maar een e-mail moet sturen.

    hoop dat iemand antwoord kan geven

    gr natalie

  • willem

    www.advocatenorde.nl

    Algemeen/klachten en geschillen/problemen met uw advocaat ?

  • natalie

    maar nou weet ik nog niet veel of moet ik onder een bepaalde rubriek kijken?

    gr natalie

  • Paul

    Ik zit ook bij dit kantoor, wat doen ze dan verkeerd? Ik weet alleen dat het allemal lang duurt maar dat schijnt normaal te zijn bij advocaten/verzekeraars? :-(

  • natalie

    ik zit er ook maar heb nog geen klachten verder alleen dat alles zo traag is en dat je nooit je advocaat kan spreken druk druk druk zeggen ze dan!

    maar verder geen klachten.

    en misschien zouden ze meer informatie kunnen geven.

    gr natalie

  • Sander

    Mijns inziens gaat dit onderwerp nergens over. Ik ben bekend met het kantoor en het functioneert naar behoren. Het is nu eenmaal zo dat gerechtelijke procedures geen eendagsvlieg zijn, dat neemt tijd in beslag. Ik ben zelf ook advocaat en bij ons op kantoor gaat dat net zo. Het is inderdaad goed mogelijk dat de advocaten het druk hebben, dat heb ik zelf als advocaat zijnde immers ook. Verder verwijs in graag naar de reactie van Willem als je een klacht hebt.