Cunningham-Lindsey

  • Aggie

    Mijn advocaat doet niet zomaar wat, wat hij in zijn dossier heeft heb ik ook.. alle stukken die bij hem binnen komen, krijg ik ook!

    Vind een beetje dat je overdreven reageert Saskia, dit zou je eerder verwachten als je bij Euroclaim al die no cure no pay advocaatjes gaat zitten.

  • Saskia

    Willem,

    Fijn voor je dat je zo tevreden bent. Niks kosten ……. Nou ja, 6 jaar van je leven. Als je dat normaal vind. Het bewijst het gebrek aan kwaliteit van de betreffende advocaat,/belangen-behartiger?/of hoe ze zich dan ook noemen.

    Het zelfe drama ontwikkeld zich in het ongeval van Karin. Wat zich kennelijk ook al 4 jaar voortsleept. Dat zegt genoeg. Dat is niet negatief zijn, wel kitisch - en terecht. Want het stikt van de incompetente advocaten. Evenzo advocaten die bewust profiteren van de ellende van hun clienten; het ongedierte.

  • Saskia

    Aggie,

    Nee, ik reageer niet overdreven. Aggie, dit zou je niet zeggen als je net als ik weet hoe enorm de misstanden in de letselschadeketen zijn. Het is niet voor de grap dat er een Ver. v. Letselslachtoffers is, Slachthoffer Hulp Nederland, Stichting de Ombudsman, Ver. Verkeerslachtoffers, LSA, ASP, etc. - en nog lukt het niet om het onkruid onder advocaten en verzekeraars zich behoorlijk te laten gedragen.

  • wiLLem

    www.prikpagina.nl/read.php?f=1355&i=1098&t=1097

    …..heb ik ergens geschreven dat ik een snelle afwikkeling wil ?

    Misschien is er - voor mijn gevoel - nog wel geen eindsituatie ?

  • Saskia

    Hoi Saskia,

    Nou vergeet je even niet dat het voor alles hier in Nederland geld en dat het ook echt nooit goed is?

    Ik weet hoe het allemaal hier aan toe gaat, ik zit er middenin!

    Maar als je enigzins de zaken een beetje goed regelt en als het lukt om op je achterste poten te staan kom je er wel! En laat het niet allemaal aan een ander over, maar doe zelf ook wat.

    En ik denkt dat het eerder een persoonlijk probleem is dan een probleem van iedereen. Scheer gewoon even niet iedereen over 1 kam.

    Want niet elke advocaat is zo corrupt als wat.

    Dat verzekeraars zo zijn, omdat ze onderuit willen komen? Ja, maar je bent toch geen watje om het allemaal te laten gaan?

    En ik heb alleen maar met mijn advocaat te maken gehad en met geen enkele organisatie die jij op hebt genoemd ( die overigens niet alleen voor letselslachtoffers zijn, ook voor andere mensen!! ).

    En nog leuker, de advocatenbureau waar mijn advocaat bij zit.. is aangesloten bij NIVRE, NIS, NVVA en de WAA.Dat is nog altijd beter dan dat je de goedkoopste neemt met no cure no pay en jezelf meer de grond in laat werken, dan dat je er bovenop komt.

  • Saskia

    Ow ow ow… weer al die advocaten onderuit halen. Wat zit je dwars?

    Ik weet niet of ik reclame mag maken, maar ik zou erg graag met jou willen discussieren op me forum!

    Nogmaals dat het bij jou waarschijnlijk niet gelukt is, wil niet zeggen dat het bij andere ook niet lukt!

    Je weet het allemaal toch zo goed? Gedraag je er dan ook naar.

  • Saskia

    Hallo andere Saskia,

    Nav. mijn relaas trek jij een zwik - op de persoon gerichte - conclusies. Mijn kritiek op de letselschadepraktijk zou allemaal maar onzin zijn. Wat een gebrek aan fatsoen, kwetsen doe je! Ik ben geen watje, laat het ook niet allemaal gebeuren. Heb er 10 jaar dagelijks bovenop moeten blijven zitten - en het toch afmoeten leggen tegen de georganiseerde criminaliteit - het beest moet bij de naam genoemd worden - in de advocatuur. Samenvattend moet worden geconcludeerd dat de betrokken advocaten opzettelijk de belangen van de eigen client beschadigen. En daar niet van af te brengen zijn. Jazeker, niet bepaald de goedkoopsten met hun 250-320€p.u. En lid van al die nutteloze (afgaand op het nog altijd voortbestaan van de schrijnende misstanden)clubjes WAA, ALS, SPA, PEOPIL - bestuurslid zelfs. Resultaat: nul. Zo erg is het dus. En: kom niet aan met de opmerking dat het een uitzondering is. Ik weet inmiddels beter. Beschik over een hele lijst evenzo zwaar driedubbel gedupeerde mensen, wier hele leven totaal is verwoest door advocaten van dergelijk alloi.

  • els beerenhout

    beste karin

    omdat iedereen nu afwijkt van jouw vraag wil ik daar graag op terugkomen

    4jaar geleden heb ik tijdens mijn werk in een luxe hotel in amsterdam een ongeluk gehad

    het hotel heeft schuld erkend en toen kwam de verzekering in beeld

    zurich was/is de verzekeraar van het hotel en die heeft cunningham ingehuurd

    het is inderdaad zodat zij de tactiek hebben van de langste adem en je emotioneel, financieel en geestelijk proberen uit te putten

    gelukkig is mijn tweede advocate een ster

    zij blijft geduldig en spreekt ze me moed in

    ik heb ook moeten aantonen dat ik daarvoor gezond was

    gelukkig had ik voor het ongeluk net een medische keuring gehad maar ook dat was niet genoeg

    nu zou mijn aandoening (ik heb post traumatische spierdystrofie) tussen mijn oren zitten

    de artsen hebben dit voorjaar eindelijk de diagnose kunnen stellen en die heb ik nu ook zwart op wit

    cunningham zocht het dus toen in het geestelijke maar ook daar haalde ze bakzeil omdat een psychiater van het ziekenhuis mij “normaal” bevond

    sindsdien hebben we niks meer vernomen waarschijnlijk zijn ze onder de indruk van mijn lange adem en doorzettingsvermogen om alles zwart op wit te krijgen en boven tafel

    ze proberen je uit te putten zodat je uiteindelijk maar akkoord gaat met een schijntje of niets

    bovendien gebruiken zij hun eigen tactiek waar ieder normaal mens gek van zou worden als strijdmiddel om hun gelijk te halen

    mijn advies hou een keer per maand een huil, schreeuw en baaldag

    dat recht heb je en ga dan met nieuwe moed er tegen aan zit er bovenop maar laat het je leven niet beheersen dat helpt je zaak niet maar nog meer zo raak je jezelf kwijt en dat zijn ze niet waard

    en je moet maar zo denken wie het laatst lacht lacht het best !

    neem de tijd en de rust en sterkte want uiteindelijk haal je je recht wel

    als je nog vragen heb mail me maar ik help je graag verder

    els

  • kornelis

    ik heb een arbeids ongeschikt heid uitkering van aegon.c&l controleren mij en proberern mij weer aan het werk te krijgen.(heb kanker gehad)maar heb nog naweeen met moeheid en concentreren.

    ik vind ze wel heel schappelijk en begripvol en krijg nu een arbeidsdeskundige van hun om te kijken wat mijn kwaliteiten zijn hoop dat je hier wat aan hebt mvg kornelis deelstra

  • bianca

    Hallo mijn ervaring met hun is dat ze onafhankelijke partij zijn van mijn TAF arbeidsongeschiktheidsverzekering nou 1 ding, ze proberen er alles aan te doen om maar een negatieve advies te geven om mij maar niet uit te hoeven betalen.

    Dus mensen alstublief neem geen aow verzekering van TAF, ik was in januari 2012 echt dood en dood ziek in ziekenhuis alles gelegen en ze zeggen gewoon tja volgens mij is dit een oorzaak van een bestaande klacht….. dus je mag geen griep krijgen met daarbij ontstoken holtes (sinus) enzo, maar omdat ik in 2010 een sinus operatie heb gehad kan dat misschien daar de oorzaak van zijn dus conclusie afgewezen!!!! EEN WOORD OPLICHTERS!!!!

    Volgens mij krijgen ze een x bedrag om zoveel procent aftewijzen omdat,dat voor de verzekering goedkoper is dan iemand uit te betalen