75% van mijn klachten heb ik aan het ongeval overgehouden.

  • Mark

    Hallo mensen die verstand hebben van letselschade , ik heb 5 jaar geleden een bouwongeval gehad, mijn klachten die ik overheb gehouden door het ongeval is 75% , nu mijn vraag , krijg je dan ook maar 75% vergoed van je totale verlies aan verdienvermogen (verlies vermogen).??

    In afwachting van uw reactie verblijf ik .

    Mvg Mark.

  • eric

    Beste Mark,

    De medisch adviseur van zowel de tegenpartij,en zo ook van jezelf(als je een letselschadebehanelaar in de arm hebt) gaan met de medische informatie die door de doktoren verstrekt is ,bepalen in hoeverre het bedrijfsongeval de oorzaak is van jouw klachten.

    Als je 75% klachten hebt betekend dat niet dat je 75% van je salaris als schade op kan voeren.

    Voor hetzelfde geld ben je 100% invalide,dan geld er een ander reken sommetje!

    Als er blijvende restklachten zijn dan zal daar vaak een percentage invaliditeit aan vast zitten.

    Neem in ieder geval een goede letselschadebehandelaar of letselschadeadvocaat en laat je niet kisten.

    Ik heb in 2001 een auto ongeluk gehad en ben nu nog bezig,dus maak je borst maar nat!!!!

    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt ,ga vooral niet bij de pakken neer zitten.

    Vriendelijke groet,

    Eric

  • Mark

    Hoi Eric, mijn restklachten zijn 75 % door het ongeval, ik zit nu voor 80/100% in de WAO , en ik heb zeker een heeeele goede letselschadeadvocaat, ik ben in de afgelopen twee jaar al voor € 35.000,00 bevoorschot, nu is vrijdag door de advocaat een verzoek voor een nauwkeurige berekening ingediend bij www.nrl.nl voor de exacte schade tot aan mijn 65e jaar, ik ben nu 45 en bijna 5 jaar geleden is het ongeval gebeurt.

    Wie kan of denkt me te kunnen vertellen wat het schadebedrag zal worden/zijn.

    Ik laat het u over 4 weken weten , maar wat denkt u zelf, ik heb geen flauw idee.

    Mvg Mark

    eric schreef:

    >

    > Beste Mark,

    >

    > De medisch adviseur van zowel de tegenpartij,en zo ook van

    > jezelf(als je een letselschadebehanelaar in de arm hebt) gaan

    > met de medische informatie die door de doktoren verstrekt is

    > ,bepalen in hoeverre het bedrijfsongeval de oorzaak is van

    > jouw klachten.

    > Als je 75% klachten hebt betekend dat niet dat je 75% van je

    > salaris als schade op kan voeren.

    > Voor hetzelfde geld ben je 100% invalide,dan geld er een

    > ander reken sommetje!

    >

    > Als er blijvende restklachten zijn dan zal daar vaak een

    > percentage invaliditeit aan vast zitten.

    >

    > Neem in ieder geval een goede letselschadebehandelaar of

    > letselschadeadvocaat en laat je niet kisten.

    >

    > Ik heb in 2001 een auto ongeluk gehad en ben nu nog bezig,dus

    > maak je borst maar nat!!!!

    >

    > Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt ,ga vooral niet bij

    > de pakken neer zitten.

    >

    > Vriendelijke groet,

    > Eric

  • anke

    hoi

    het totale bedrag is erg moeilijk te zeggen dat hangt zoals je al zei erg af van je leeftijd, salaris, toekomstperspectief etc. Ook de bevoorschotting zegt niet alles. Sommige mensen worden te ruim bevoorschot en andere te weinig. Ook het afgekeurde deel zegt niets over het bedrag, Je kunt volledig afgekeurd zijn maar wel een klein gedeelte blijvende invaliditeit hebben. Men kijkt hoeveel u van u gehele lichaam invalide bent zeg maar, dit is afhankelijk van het letsel.

    groetjes anke

  • Mark

    Als mijn loondervingen tot aan mijn 65ste jaar word vergoed “zoals het er nu trouwens ook naar uit gaar zien” en ik dus op mijn 40ste het ongeval heb gehad ik dus nu 700 euro per maand minder loon heb dan toen destijds vöör het ongeval ik wel op een flink bedrag mag relenen , mijn advocaat hrrft mijn loondervingen enz naar het buro NRL doorgestuurd om het te laten uitreken , omdat ik nu in een eindstadium/windtoestand verkeer door dat ik nu voor 80/100% ben afgekeurd en dus in de WAO zit het kan worden afgesloten om tot een slot/eindbedrag uit te komen , vöör dat de tegenpartij met een bod komt (om het af te kopen ) heeft of laat mijn advocaat het precies uitreken wat nu uiteindelijk de hoogte is van de daadwerkelijke loon/schade en zij dus waarschijnijk rond om de tafel willen gaan zitten met mijn advocaat, maar ik moest op gëën enkel bod in gaan wat minder is dat het bedrag waar het NRL is op uitgekomen, anders gaan we gewoon procederen zei mijn advocaat, is dit een goede advocaat of niet !

    Men kijkt echt wel naar de hoogte van de WAO waar je in zit , je bent er immers döör het ongeval in terecht gekomen , ik heb er niet om gevraag om me bijna te laten verpletteren op de bouwplaats , heb gelukkig lichamelijk geen letsel , al mijn restklachten zijn psychies en hen last van PTSS.

    Wel is het zo dat 75% van mijn restklachten al dus de artsen (na div onderzoeken door verschillende artsen )te hebben gehad en zij allen aniniem op het zelfde uitkwamen, ik dus 25 % minder uitgekeerd krijg van het totaal schadeclaim/bedrag waar het NRL is op uitgekomen.

    En er word nog een bedrag berekend voor het aangetaste levensvreugde en kariere verlies enz , ben een oude man geworden na dit ongeval, niet alleen ik ben patient, ook mijn vrouw en kinderen die er nu soms voor hun gevoel een kind of broertje bij hebben gekregen.

    Ik heb precies bevoorschot tot aan de cent nauwkeurig wat betreft mijn inkomstenverlies van toen tot nu.

    anke schreef:

    >

    > hoi

    >

    > het totale bedrag is erg moeilijk te zeggen dat hangt zoals

    > je al zei erg af van je leeftijd, salaris,

    > toekomstperspectief etc. Ook de bevoorschotting zegt niet

    > alles. Sommige mensen worden te ruim bevoorschot en andere te

    > weinig. Ook het afgekeurde deel zegt niets over het bedrag,

    > Je kunt volledig afgekeurd zijn maar wel een klein gedeelte

    > blijvende invaliditeit hebben. Men kijkt hoeveel u van u

    > gehele lichaam invalide bent zeg maar, dit is afhankelijk van

    > het letsel.

    >

    > groetjes anke