wat nu?

  • eric

    Situatie: vriendin gevallen op werk ivm gladde vloer bij afwasruimte. Waarschijnlijk stuitje zwaar gekneusd, misschien gebroken ( geen foto's kunnen maken ivm zwangerschap). Verder erg veel last van de bekken en pijn in de rug. Ze gaat nu twee keer per week naar de fysioterapeut. Artsen en fysio zeggen dat de pijn voorlopig niet zal overgaan, sterker nog het zal waarschijnlijk alleen maar erger worden ivm zwangerschap.

    Ze had een contract van 16 uur per week, deze is per vandaag verlaagd naar 12 uur. Ze werkte voor het ongeval tussen de 25 en 30 uur per week, al een jaar lang. Meer dan 10 uurtjes in de week zit er op dit moment echter niet in vanwege de pijn.

    Kan mijn vriendin iets doen om de inkomsten die ze mist en de kosten die er gemaakt zijn vanwege die val verhalen bij haar werkgever?

  • Maik

    Hallo , ik zou als ik jou was dit verhaal voorleggen aan een letselschade-advocaat, gewoon even een mailtje (met je hele verhaal er in ) naar www.damste.nl en je krijgt van hen wel te horen hoe of wat en of er misschien iets voor hun in zit om deze zaak af te handelen.

    Het kost u geen cent, ook niet als een een schade-claim zou uit komen niet , de advocaat brengt het in rekening van de tegenpartij, de verzekering van uw werkgever (s).

    Succes ,en nooit geschoten is sowiso mis, ik heb er wat aan gehad kan ik u verzekeren.

    Mvg Maik. eric schreef:

    >

    > Situatie: vriendin gevallen op werk ivm gladde vloer bij

    > afwasruimte. Waarschijnlijk stuitje zwaar gekneusd, misschien

    > gebroken ( geen foto's kunnen maken ivm zwangerschap). Verder

    > erg veel last van de bekken en pijn in de rug. Ze gaat nu

    > twee keer per week naar de fysioterapeut. Artsen en fysio

    > zeggen dat de pijn voorlopig niet zal overgaan, sterker nog

    > het zal waarschijnlijk alleen maar erger worden ivm

    > zwangerschap.

    > Ze had een contract van 16 uur per week, deze is per vandaag

    > verlaagd naar 12 uur. Ze werkte voor het ongeval tussen de 25

    > en 30 uur per week, al een jaar lang. Meer dan 10 uurtjes in

    > de week zit er op dit moment echter niet in vanwege de pijn.

    >

    > Kan mijn vriendin iets doen om de inkomsten die ze mist en de

    > kosten die er gemaakt zijn vanwege die val verhalen bij haar

    > werkgever?

  • an

    inderdaad iemand inschakelen, ik weet niet waar u woont, maar damste hoor ik niet al te goede verhalen over maar goed anderen weer wel dus ik zou iemand inschakelen waar u een goed gevoel bij heeft

    groetjes an

  • Genius

    Er is sprake van aanzienlijk verlies aan arbeidsvermogen. Als haar werkgever in overtreding was van de ARBO-regels (als ik me niet vergis zijn gladde vloeren verboden) is deze in principe verhaalbaar op de werkgever, check bijvoorbeeld http://letselschade.bij.7x.nl/Aansprakelijk.

    Neem voor details contact op met een onafhankelijk ARBO-bureau; het kan ook geen kwaad je over ARBO in te lezen op http://letselschade.bij.7x.nl/Arbowet

    groetjes

    eric schreef:

    >

    > Situatie: vriendin gevallen op werk ivm gladde vloer bij

    > afwasruimte. Waarschijnlijk stuitje zwaar gekneusd, misschien

    > gebroken ( geen foto's kunnen maken ivm zwangerschap). Verder

    > erg veel last van de bekken en pijn in de rug. Ze gaat nu

    > twee keer per week naar de fysioterapeut. Artsen en fysio

    > zeggen dat de pijn voorlopig niet zal overgaan, sterker nog

    > het zal waarschijnlijk alleen maar erger worden ivm

    > zwangerschap.

    > Ze had een contract van 16 uur per week, deze is per vandaag

    > verlaagd naar 12 uur. Ze werkte voor het ongeval tussen de 25

    > en 30 uur per week, al een jaar lang. Meer dan 10 uurtjes in

    > de week zit er op dit moment echter niet in vanwege de pijn.

    >

    > Kan mijn vriendin iets doen om de inkomsten die ze mist en de

    > kosten die er gemaakt zijn vanwege die val verhalen bij haar

    > werkgever?