Berekening van inkomstenderving na ongeval

  • Maikel

    Dag mensen op deze site

    Ik heb een vraag'

    Namelijk de volgende vragen :

    Mijn letselschade advocaat heeft door het NRL mijn totale loonderving(en) en mijn verlies aan inkomen laten bereken , heeft het nog enig zin om deze berekeing elders of door een ander te laten berekenen ,de uitkomst valt me namelijk wat tegen en dacht zelf dat het hoger zou uitkomen wat betreft de totale letselschade tot aan mijn 65ste jaar (ben zelf 42 jaar) , nu is / zijn 75% van mijn restklachten afkomstig van / door het ongeval ,Volgende vraag ;

    Word de eind berekening (uitkomst van het NRL) dan ook maar voor 75% uitgekeerd door de verzekeraar / tegenpartij ? of hoe zit dat?

    De advocaat zei dat het smartegeld (immatriele schade) apart berekend zal worden ,maar dit bedrag zeker niet boven de € 20.000 zal uitkomen , dit terwijl mijn leven totaal verwoest is , en ik nooit meer de oude zal zijn / worden die ik ooit was , werken in de bouw was mijn lust en mijn leven, en nu durf ik de deur bijna helemaal niet meer uit en mijn levenslust helemaal verkloot is door een ongeval waar ik zelf niet om gevraagt heb ,denken gaat nu heel moeilijk , concentreren heel slecht enz… maar goed , zal niet verder gaan klagen, had wel dood kunnen zijn, “wat soms (voor mijn gevoel) helaas het geval niet geweest is” , ik heb kinderen en heb een lieve vrouw die me stunen, en dan word je afgescheept met nog geen € 20.000 aan smartegeld plus immatriele schade ,terwijl er ook nog 5 schilderbeurten (tot aan mijn 65ste levensjaar) van € 3.000 per keer wat door een schildersbedrijf gedaan zal worden voor ons huis bij in zit .

    Dan is toch die 20 duizend een lachertje.

    Is dit normaal hier in Nederland

  • eric

    Dit is zeker niet normaal ,maar wel in Nederland.

    Stel dat maxima een auto ongeluk krijgt met een whiplash , wat zou die dan voor schadevergoeding krijgen en medische zorg en psychische bijstand ?

    Zeker weten dat dan alles en iedereen klaar staat en geld om te procederen is geen punt,die kan haar recht wel halen.

    Alleen de burgers die moeten het doen met een snoepje voor de pijn en zelf de weg zien te vinden in het pikdonker.

    “Fijn land” Nederland ,nou als ik een gaatje vind in mijn finacieele plaatje ga ik net zoals zovele voor ons samen met vrouw en 2 kinderen lekker in Belgie of Vlaanderen wonen,weg uit dit door regels overtrokken bekrompen landje en geef gelijk de nederlandse nationaliteit op want die is toch al verkocht en als europa een word in wet en regels verhuis ik naar Australie (Dit zijn dromen want echt geloven in een oplossing heb ik in 7 jaar letselschade wel geleerd daar niet op te vertrouwen)

    Het is en het blijft een centen kwestie en daar zijn verzekeraars niet zo happig op om dat gene te doen waarvoor een klant zijn verzekering aan gaat.

    Ze kunnen beter hondestront ruimen daar ligt er ook genoeg van in dit land!!!!

    En meer als hondestront zijn we echt niet in de ogen van de verzekeraars,want anders zouden ze gewoon die zaken na moeten komen die wettelijk zijn vast gelegd en dat doen ze niet of maar voor 30%.

    Hopende op een betere tijd!!!!!!!!

    VRGTS,

    Eric B

  • Maikel

    Hoi Eric , dank voor je reactie,

    Mag ik vragen wat jou is overkomen omdat je ook zei al 7 jaar bezig te zijn met jou letselschade zaak.

    Mvg Maikel.

    eric schreef:

    >

    > Dit is zeker niet normaal ,maar wel in Nederland.

    >

    > Stel dat maxima een auto ongeluk krijgt met een whiplash ,

    > wat zou die dan voor schadevergoeding krijgen en medische

    > zorg en psychische bijstand ?

    >

    > Zeker weten dat dan alles en iedereen klaar staat en geld om

    > te procederen is geen punt,die kan haar recht wel halen.

    >

    > Alleen de burgers die moeten het doen met een snoepje voor de

    > pijn en zelf de weg zien te vinden in het pikdonker.

    >

    > “Fijn land” Nederland ,nou als ik een gaatje vind in mijn

    > finacieele plaatje ga ik net zoals zovele voor ons samen met

    > vrouw en 2 kinderen lekker in Belgie of Vlaanderen wonen,weg

    > uit dit door regels overtrokken bekrompen landje en geef

    > gelijk de nederlandse nationaliteit op want die is toch al

    > verkocht en als europa een word in wet en regels verhuis ik

    > naar Australie (Dit zijn dromen want echt geloven in een

    > oplossing heb ik in 7 jaar letselschade wel geleerd daar niet

    > op te vertrouwen)

    >

    > Het is en het blijft een centen kwestie en daar zijn

    > verzekeraars niet zo happig op om dat gene te doen waarvoor

    > een klant zijn verzekering aan gaat.

    >

    > Ze kunnen beter hondestront ruimen daar ligt er ook genoeg

    > van in dit land!!!!

    > En meer als hondestront zijn we echt niet in de ogen van de

    > verzekeraars,want anders zouden ze gewoon die zaken na moeten

    > komen die wettelijk zijn vast gelegd en dat doen ze niet of

    > maar voor 30%.

    >

    > Hopende op een betere tijd!!!!!!!!

    >

    >

    > VRGTS,

    >

    > Eric B

  • eric

    Beste Maikel,

    Ik heb 4 keer geprobeerd er wat op te zetten maar het lukt niet,voor verdere info vraag maar per email!!!!

    GRTS,

    Eric

  • Trailblazer

    Maikel,

    kijk eens op

    www.letselschade-calculator.nl

    daar vind je wel wat informatie en rekenregels

    Trailblazer