Beste iedereen,

Eind juni heb ik een enkelbasisfractuur opgelopen op mijn werk. Ik werd aangevallen door een cliènt, werk namelijk in de GGZ.

Gelijk heb ik een advocaat in de hand genomen toen bleek dat werk niets voor mij wilde betekenen, ik moest telkens weer contact opnemen met de instelling om te vragen of zij mij wilde doorversturen naar de verzekering, daar dit een bedrijfsongeval betrof.

Nu na 6 maanden eindelijk nieuws, de verzekering van de instelling wilt uitbetalen, maar nu…

Ik studeer en zat ten tijde van het ongeval nog op school. Ik moest alleen nog een scriptie schrijven en was van plan dat tot augustus te doen zodat ik nog in dat schooljaar kon afstuderen. Nou is van dat afstuderen helemaal niets terecht gekomen en moest ik mij nog een jaar inschrijven. Kan ik dat verhalen op de verzekeraar? Want ik heb geen onomstotelijk bewijs dat ik vanwege concentratieproblemen niet aan mijn scriptie kon zitten, en dat is in de rechtbank moeilijk te bewijzen.

Heeft iemand hier ervaring mee, kan iemand mij a.u.b. informeren over de te nemen stappen?

Vriendelijk dank,

Tess