Beer advocaten

  • De Vries

    Wie heeft ervaring met Beer advocaten in Amsterdam? Door slachtofferhulp ben ik naar Beer advocaten gegaan. Eerst deden ze wel iets maar nu: bellen nooit terug en ik mmoet alles aan mijn advokaat uilteggen. Ze weet alleen wat de verzekeraar vind. Voor wie is zij de advocaat? Niet van mij zeker. Wat kan ik doen?

  • John Smilda

    Ik heb precies dezelfde ervaring met Beer advocaten. Ze kijken of het een makkelijke zaak is en sturen dan meteen hun vette rekeningen naar de tegenpartij. Als het moeilijk word doen ze niets meer en kan je nooit meer aan de telefoon krijgen. Ik heb eerst nog een andere advoaat van Beer gekregen maar die was net zo als erg de eerste. Ik ben daar gewoon weg gegaan. Mijn nieuwe advokaat kwam in ieder geval voor mij en niet voor de verzekeraar.

  • Abdel Hameni

    Bij Beer advocaten moet je echt niet heen gaan. Aleen maar geld geld geld voor hun. Zij doen alleen hun eigen zin en toen ik daar iets van zij gingen ze me intimideren. Zij hebben meer van de verzekering gekregen als ik. Zij hebben alleen Beer advocaten zelf geholpen…..

  • He knows Who!..

    Mister Beer himself heeft persoonlijk mij helemaal leeggestolen. Eerst allemaal praatjes, hoefde me nergens zorgen over te maken, kwam allemaal goed. Laat het maar aan Beertje over. Plotseling herinnert hij zich niets meer, spreekt zichzelf voortdurend tegen. Hoe dom denk je dat ik ben man??