breuk dubbel over het hoofd gezien

  • nautje en tas

    zo`n 4 maanden geledenheb ik een bedrijfongeval gehad en heb met mijn pink klem gezetten.Ben bij de eerste hulp gekomen en daar hebben ze mijn hand bekeken en foto`s gemaakt en mijn pink topje was gebroken en mijn nagel moest eraf.Na een week moest ik terug komen en de spalk ging eraf en moest thuis gaan oefenen.Kon s`avonds mijn vingers niet meer bewegen en heb daarover gebeld maar dat kwam door de spalk en moest maar meer gaan oefenen.Ben overgegaan naar een ziekenhuis in de buurt en de foto`s zouden opgestuurd worden.Niet dus.In ander ziekenhuis nieuwe foto`s gemaakt en daar was niks op te zien dus moest maar meer oefenen en de andere klachten zouden door overbelasting van het anders gebruiken van spieren gaan.Klachten bleven en elke keer bij bezoek ziekenhuis was dat doordat ik niet genoeg oefende.Moest maar naar fisiotherapie.Die kwamen na zo`n 3 maanden ook niet verder en hebben de huisarts verzocht nieuwe foto`s te laten maken.Daaruit bleek dat ze een breuk in mijn pols over het hoofd hadden gezien die ook al op de eerdere foto`s te zien was en heb dit zwart op wit in een rapport staan.Bij chirurg terecht gekomen die zei dat hij even niet wist wat hij er mee aan moest omdat zo`n breuk niet veel voorkomt en zeker niet zo laat als alles al verkalkt en verkleefd is en hij gaat nu met een kolega overleggen of ze nog iets kunnen doen.Ik zit nu al ruim 4 maanden thuis en het vooruitzicht dat het eerder had kunnen gezien en er wat aan gedaan had kunnen worden en nu mischien niet meer waardoor ik mijn werk als chauffeur mischien niet meer kan uitvoeren maakt mij gek,en ik heb geen idee waar ik terecht moet er zijn zoveel buro`s en zoveel tips.Wie heeft er een echte goede tip voor mij wat ik hier aan kan doen en of ik eerst de klachtencommisie van de twee ziekenhuizen moet aanschrijven HELP AUB ik weet het niet meer

  • willemS

    Heb je zojuist een mail gestuurd. ( reclame is hier verboden )

    mvg,

    willemS