ziekenhuis in maastricht

  • dirk coort

    hallo ik ben dcoort en ben twee keer in het ziekenhuis in maastricht geopereerd aan mijn hard en de tweede keer ging alles mis en heb daat dan ook een groot probleem mee want ik ben daar door 5ribben kwijd en het middeborstbeen is er ook uit gehaald en dat door een docter die een puistje aanzag als een puistje en dar niets tegen deet als alleen maar even aantippen en kklaar was de zaak maar toen begon de eelnent en moest er met spoed geopereerd worden want er had zig een fistelonsteking ontworpen die mij een grote zorg gaf en mij in een diepe put zette en ik er daar nu noch veel last van heb en ben dan ook daar door in een scoutmobiel terecht gekommen want ik kan bijna niet meer lopen want ik heb geen steun meer in mijn rugen kan daar door noch maar een klijn stukje lopen en dat met veel moeite en ook heb ik daar door twee keer een herseninfarkt gehad en ik geef het ook hier bij de schuld van de docter dat die niet zorgzaam met mij is omgegaan en mij dertien keer heeft geopereerd om de zaak weer goet te krijgen maar niets is daar van waar andere docters hebben mijn wont gesloten ook heeft hij mij op een dag geopereerd smorgens om 8uur en om half elf zij hij tegen mij dat ik weer naar huis kon ik was @!#$ noch niet eens wakker van de narkozezo dan mijn vrouw een probleem hed om mij naar huis te krijgen en dan de zorg dat ze ook noch naar binnen moest krijgen want hulp was er niet toen want de bueren moesten mij vrouw helpen ja en toe ook noch een bed naar onder hallen dat was ook al een probleem want daar had ze niet op gerekend ik hed zelfs noch de dreens aan mij hangen om het vocht af te laten lopen en op te vangen want hij had dat allemaal in een vacuem getroken zo dat er geen kou bij zou komen en vuil enm met die dreens bedoel ik dat het een paar flesjes waren waar ik mee moest lopen en wel twee stuks en daar was ik niet blij mee geloof me maaren sluit ik want hier kan ik noch wel even mee door gaan van wat ik allemaal heb mee gemaakt en ik groet jullie den ook en hoop dat het jullie niet zo gaat als met is gegaan en zoek ik hulp om die docter voor het gerecht te dwingen dat hij foud is geweest.

  • dirk coort

    zo en dit verhaal is geen grap maar pure werkelijkheid en dat door een docter in maastricht die alles heeft verpruts het is een schande dat ze dat doen

  • ptk

    het is een heel verhaal ik ben geen dockter dus kan niet zeggen of ze fout zitten of niet.als u niet goed behandelt ben zou ik er toch eens werk van maken.mits u dat nog niet gedaan heeft. u kunt eens een andere arts raadplegen wat er mis is gegaan. ik wens u nog veel sterkte en hoop dat er voor u een oplossing komt.

    met vriendelijke groet van der velde

  • Peter

    Ik zou er inderdaad maar snel werk van maken. Ik heb zelf ook te maken gehad met een medische fout en heb een letselschadeadvocaat in de arm genomen. Scheelt veel werk.

    Ik kan je zijn gegevens wel geven als je mij jouw gegevens doet. Klik op mijn naam om mij een mailtje te sturen.