letselschade

  • sacha

    eind november 2001 heb ik een aanrijding gehad.Ik ben van achter aangereden door een taxi. Hierdoor kreeg ik na mate de tijd verstreek steeds meer klachten met mijn nek en kreeg ik last van migraine (waar ik nog nooit last van heb gehad) ik loop inmiddels al bijna anderhalf jaar bij een fysiotherapeut. Ik kan mijn nek niet normaal meer naar de zijkanten draaien of mijn hoofd achterover doen, zwaar lichamelijk werk gaat niet met als gevolg als ik nog wel iets wil doen dat ik vervolgens helemaal mijn nek niet meer kan gebruiken.

    Ik ben al twee jaar bezig met onafhankelijke artsen, fysio, briefwisselingen met de tegenpartij enz enz. Ik heb net van mijn verzekering te horen gekregen dat er een bod is gedaan van 2000 euro naar de tegen partij maar dat zij daar niet mee akkoord gaan omdat ze dat te veel vinden????? ik vind 2000 euro nog te weinig ik loop hier de rest van mij leven mee, maar buiten dat ik heb dit ook nog nooit eerder mee gemaakt. Ik weet niet wat normaal is en hoe ik hier verder mee om moet gaan? is er iemand die weet hoe ik dit verder af moet handelen? i.v.m. wel/niet accepteren of hoe deze procedure nu verder gaat?

  • cem

    2000 Euro wat denken ze wel. Hiermee kunnen ze je leed toch niet afkopen..

    Mensen moeten hiermee niet akkoord gaan.

  • MKT

    2000 Euro is echt veel te weinig. Ik weet niet wie jou bijstaat (rechtsbijstandverzekering?) maar deze doet zijn werk niet goed.

  • Mark van Dijk

    Beste Sacha,

    Het bedrag lijkt erg weinig. Ik denk dat de inhoud van het medische dossier grote invloed heeft op het regelingsvoostel.

    Is de inhoud jou bekend? Beschik jij over een advies van de medisch adviseur van jouw belangenbehartiger? Wat adviseert jouw belangenbehartiger?

    Indien gewenst geven wij gratis een second opinion. (zie web-site)

    Met vriendelijke groet,

    Mark van Dijk

  • sacha

    Dankjewel voor je reactie Mark welke website is dat?

    Mark van Dijk schreef:

    >

    > Beste Sacha,

    >

    > Het bedrag lijkt erg weinig. Ik denk dat de inhoud van het

    > medische dossier grote invloed heeft op het regelingsvoostel.

    > Is de inhoud jou bekend? Beschik jij over een advies van de

    > medisch adviseur van jouw belangenbehartiger? Wat adviseert

    > jouw belangenbehartiger?

    >

    > Indien gewenst geven wij gratis een second opinion. (zie

    > web-site)

    >

    > Met vriendelijke groet,

    >

    > Mark van Dijk

  • sacha

    Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik echt niet precies weet wie mij bijstaat en of het wel rechtsbijstand is. ik zit bij Achmea en die doen de bemiddeling voor mij? Ik heb echt geen idee hoe dit allemaal gaat.

    MKT schreef:

    >

    > 2000 Euro is echt veel te weinig. Ik weet niet wie jou

    > bijstaat (rechtsbijstandverzekering?) maar deze doet zijn

    > werk niet goed.

  • MKT

    Mocht je behoefte hebben aan deskundig advies of second opinion, laat het dan even weten.

    M.vr.gr.

    Marcel Kl. T.

  • David

    Ik ben erg benieuwd welke verzekeraar je tegenpartij is ( de verzekeraar van het taxibedrijf).

  • Franky

    Uit ervaring (v.e. familielid) kan ik je zeggen dat je tonnen kunt eisen en zult krijgen, mits je adem lang genoeg is!!! bijvoorbeeld: je misgelopen inkomsten ten gevolgen van je letsel, en dat doorberekenen tot je pensoienleeftijd!!!!

    Het eerste probleem wat je tegenkomt is een goede advocaat want mijn ervaring leerde mij dat 9 van de 10 zwakelingen zijn en bang zijn voor een tegenpartij!!! zoek een goede advocaat maar houdt er rekening mee dat je zelf veel moet doen om de boel onder druk te houden, vraag je vriend, vader, enz om je bij te staan!!

    Ik kan je niet zeggen wat een goede advocaat is, ben daar zelf ook nog mee bezig en heb er al 4 versleten in 4 jaar en zit nu op dit forum om te kijken wat de ervaringen zijn van anderen!!!!

    mvg

    Franky

  • Marc

    Bel eens met Bureau Letselschade Nederland, 0547-383882. Ik heb erg goede ervaringen met dit bureau en ik heb op dit forum en op het forum van whiplash.startpagina.nl al meerdere goede berichten over dit bureau gelezen.

    Veel succes