vraagje

  • ptk

    smartegeld is toch niet het hele bedrag wat je krijgt.maar een onderdeel ervan.waarvan je niet zoveel van hoeft te verwachten.het belangrijkste is toch het gene wat je in de toekomst niet meer kan verdienen.dus de echte schade die je hebt.dat zijn toch meestal de grote bedragen.volgens mij word er nog heel vaak raar naar smartengeld gekeken.terwijl dit onjuist is.soms wil ik wel eens weten wat men nou echt krijgt los van het smarten geld.maar die bedragen hoor ik nooit.

    en mensen die voor 25% afgekeurt zijn en alleen maar 7500 eurie krijgen.

    is niet normaal.gewoon een afdankertje.stel je voor ik verdiende 1500 eurie voor het ongeval en na het ongeval laten we zeggen 1100 eurie een verlies per maand van 400 eurie.en toestand word niet meer beter dus een eindstadium.ik ben 27 jaar

    welke advodcaat kan mij vertellen wat dan de richt lijnen zijn wat je kan opeisen.

    DUS EEN BEDRAG,alvast bedankt

  • MKT

    U hebt helemaal gelijk. Smartengeld is slechts een klein onderdeel van de schade. De schadecomponenten verlies van arbeidsvermogen en verlies van doe-het-zelf capaciteit zijn vaak veel grotere schadeposten.

    Een richtlijn voor smartengeld is zo niet te te geven aangezien dit bedrag afhankelijk is van een aantal factoren zoals soort letsel, duur van het letsel, arbeidsongeschiktheid?, ziekenhuisopname? e.d.

    Met vriendelijke groeten

    Marcel K.T.

  • Marjolein

    Word je niet bijgestaan door een belangenbehartiger?

    Hij of zij zal je kunnen vertellen waar je recht op hebt. Welke schadeposten wel of niet voor vergoeding in aanmerking komen.

  • ptk

    dat was niet de vraag die ik stelde marjolein.ik wil niet bod overkomen dus je moet dit zeker niet persoonlijk opvatten.volgens mij is dit een prikbord waar je een vraag kan stellen.met de hoop dat je hier een antwoord krijgt.anders was ik wel naar mijn behartiger gegaan.en volgens mij was ik wel heel duidelijk.en er komen hier geloof ik ook regelmatig deskundigen die er vertand van hebben.maar bedankt voor je reactie.

  • Marjolein

    Het was alleen maar interesse.

    Blijkbaar wordt dat niet gewaardeerd. Hoe het ook zij, ik zal niet meer schrijven.

    Succes ermee!!!

    Marjolein

  • ptk

    niet gelijk boos worden.zo heb ik dat niet bedoelt ik waardeer het enorm.

    en mischien kwam ik wat bod over.maar zo heb ik dat niet bedoelt sorry

    ik zal het de vogende keer wat anders brengen, het is niet de bedoeling om je van dit forum af te jagen,maar soms wil ik wel eens weten wat andere er van denken dan alleen mijn belangenbehartiger als je begrijp wat ik bedoel.nogmaals sorry en ik hoop dat je weer kan lachen.met vriendelijke groet p.p van der velde

  • Marjolein

    Sorry misschien een overtrokken reactie.

    Wees niet bang zo snel jaag je mij niet weg. Ik stelde de vraag omdat niet duidelijk was of je wel of geen belangenbehartiger hebt.

    In ieder geval veel succes. En misschien is het verstandig om een second opinion aan te vragen. Zonder dossier is het moeilijk te beoordelen of een schadevergoeding toereikend is.

  • ptk

    ik ben al door heel veel artsen gezien.en ik heb een dossier. ik heb het vanaf het begin bij een lsa advodcaat lopen en daar ben ik tot nu toe heel tevreden over.

    ik kwam zo op deze site terecht en dan ga je de berichten van andere mensen lezen.en toen kwam er bij mijzelf ook een vraag bovendrijven.en zodoende stelde ik de vraag. ik ben blij dat ik een advodcaat heb die alleen maar letselschade doet.

    en de advodcaat word door de tegenpartij betaalt.dus daar hoef ik mij ook niet druk over te maken.maar ik zie ook nog veel mensen die naar hun rechtsbijstand verzekeraar gaan en die totaal geen verstand van zaken hebben,deskundige hulp is bij dit soort zaken wel belangrijk.maar marjolein heb jij zelf ook wat in het verleden gehad of ben je ook een deskundig iemand.

  • kaan

    verschil 400 Euro maal het aantal jaren tot aow , maar meestal zal de rechter ook naar de beroepstak kijken

    werkte je in de bouw, zwaar beroep dan zal deze bv tot je 55 of 60 ste jaar rekenen.