Claim tegen Defensie

  • Ron

    Ik ben bezig een claim op te starten tegen Defensie. Dit doordat het ABP erkend heeft aansprakelijk te zijn voor een zgn. ongeval tijdens dienst.

    Ik weet dat dit eerst omgezet moet worden naar een dienstongeval, maar dan??

    Wie heeft er ervaring met een uitkering op grond van militair WAO, of de voorganger hiervan?

    Wie heeft er ervaring met een eenmalige afkoopsom door Defensie?

    Wie weet hoe ik dit het best aan kan pakken?

    Moet ik een advocaat nemen? Zo ja, de advocaat via de AFMP, is dit iets? Of beter een ander?

    Is gewoon uurtarief beter? Of juist provisie-basis??

    Een hoop vragen! Wie weet antwoord.

    Gaarne alleen antwoord indien u ervaring heeft met Defensie, di ligt namelijk iets anders als een “burger-claim”!

    Groeten,

    Ron

  • ptk

    ik mag aannemen dat je hier letsel aan over heeft gehouden.dan kun je het beste een lsa advodcaat nemen die hebben kennis van zaken.en als de schade erkent is hoef je de advodcaat kosten niet te betalen.dat moet de tegenpartij doen.is bij mij ook zo.en het maakt niet uit waar de schade onstaat of het nu bij defensie is of de melk boer schade is schade.een goede letselschade advodcaat lijkt mij het beste.

    kijk hier maar even www.lsa.nl

    met vr gr p. velde

  • Ron

    Dank voor de reactie. Ik ben inmiddels wel bezig met een lsa-advocaat. Nog steeds ligt het feit er dat het een Defensie-claim is. Hier komen een aantal andere zaken bij kijken. Wie helpt mij verder op weg? En wie heeft antwoorden op mijn eerste oproep?

    Ron

  • ptk

    ik kwam nog wat tegen op internet ik was wat aan het zoeken en tot mijn verbazing vond ik heel wat uit spraken.waar je mischien wat aan heb. en die mischien jou zaak wat verhelderen.www.rechtspraak.nl hier kun je uitspraken bekijken die er in het verleden zijn gedaan.ik kwam al heel wat tegen je moet er wel even de tijd voor nemen.typ gewoon in wat je zoekt bvb defensie. nog veel sterkte

  • Ron

    Dank je, ga even kijken

    Ron