Zijn er ook mensen die goede ervaringen hebben met afwikkeling letselschadezaak

  • Truus

    Ik kan me haast niet voorstellen dat er alleen maar mensen zijn met negatieve ervaringen met een letselschadezaak. Zijn er ook mensen met positieve ervaringen? Een letselschadezaak is nooit leuk, compenseert nooit wat je is gebeurt, een tegenpartij zal moeite doen om zo weinig mogelijk te betalen. Ik vind niet alle acties van de tegenpartij slecht; mij werd gevraagd om een PGB aan te vragen en er zal terecht rekening worden gehouden met het feit dat ik minder was gaan werken agv het krijgen van kinderen.

    Maar ik lees nu alleen maar over zeer vervelende zaken. Zijn er ook mensen met positieve ervaringen?

    Tot op heden (maar de zaak is nog niet afgewikkeld) vind ik de tegenpartij zeer coulant. Inkomstenverlies en andere schades tot heden (3 jaar na ongeluk) hebben ze keurig zonder morren uitbetaald.

  • rob

    Is het doorberekenen van minder inkomen als gevolg van het waarschijnlijk minder gaan werken bij het krijgen van kinderen de enige component waardoor de schadevergoeding voor jou als vrouw lager uitvalt dan voor een man in een vergelijkbare situatie ?

  • Mark van Dijk

    Gelukkig wel. Sterker nog, regelmatig zijn mensen tevreden. Zulke voorbeelden halen helaas weinig de publiciteit.

  • Erik

    Ik heb in 2000 een auto ongeluk gehad buiten mijn schuld om.

    Destijds ben ik via Slachtofferhulp in kontakt gekomen met een LSA advocaat

    (www.lsa.nl).

    Wel is het dat de schuldvraag direct duidelijk was en dat scheelt een hele hoop

    Tot nu toe ben ik tevreden over mijn advocaat en tegenpartij.