beetje jammer dat bijna niemand op dit forum komt

  • ptk

    ik weet dat er veel gevallen zijn en mensen met vragen over letselschade.toch komt hier bijna niemand.waar kan dat aan liggen.groetjes ptk

  • Gerda

    Ja, ik vind dit ook jammer. Ik kom dikwijls even een kijkje nemen, maar elke keer is er weer niets bijgekomen.

    Zelf ben ik al 4 jaar verwikkeld in een letselschade zaak en tot nog toe zonder resultaat, helaas.

    Om een beetje moedeloos van te worden. Ik heb nu ook echt zo iets van, ik zie het allemaal wel hoe het afloopt, ik maak me nergens meer druk om.

    Groetjes Gerda

  • Herminez

    Ik kijk hier ook regelmatig, maar zie dan niets staan. Ik ben al 8 1/2 jaar bezig met mijn letselschade. Als ik zelf niets te posten heb, zou ik best wat kunnen bijdragen aan de postings van een ander. Moet er echter wel iets komen. Ik zal de mensen op het whiplash prikbord attent maken op dit PB.

    Herminez

  • Hans

    Hoi,

    Onbekend maakt onbekend. Niet altijd onbemind.

    Ik kende dit forum ook niet.

    Hans

  • anke

    Hoi

    Ik ook niet maar klasse herminez dat je het op de whiplash pagina hebt gezet…

    gr anke

  • Dineke Scholten

    Hallo Herminez,

    Geweldig dat je deze site hebt gevonden en ons daarvan op de hoogte hebt gesteld.

    Kunnen we elkaar informeren over het verloop van de letselschade.

    Het hele letschadeverhaal vind ik namelijk nog energievretend

    Dus bedankt en groetjes

    Dineke

  • michel

    Herminez, bedankt voor je tip over deze pagina klasse . Michel

  • Jaap Winters

    Een goed idee zo'n forum, maar het moet wel zinnig gebruikt worden. De vraag is of dat haalbaar is.

    Komt tijd komt raad zeggen ze altijd. Je kan er veel aan hebben. Maar ik denk dat er in veel gevallen over ergernissen gesproken zal worden en ergernissen zijn algemeen en bekend.

  • ptk

    schijnbaar heeft het toch nut gehad mijn post.ik zit ook al lang in een letselschadezaak. en er komt maar geen eind aan.ik zal ook proberen om dit forum beter te promoten.alvast bedankt allemaal