Hallo dit is de eerste keer dat ik op deze site kom. ik vind het heel fijn dat er mensen zijn die aan kunnen en willen geven wat je kan doen. Ik zit met een groot probleem: ik ben op 14 juni 2003 bij de verzekeringsarts van het UWV GAK geweest omdat ik in de ziektewet zat. Ik heb Fibromialgie en vertelde dat aan die man ik moest me maar even uitkleden ik moest bukken en mijn armen omhoog doen mijn armen krijg ik al jaren niet verder omhoog dan horizontaal en vertelde dat tegen die man. Hij stond achter me en trok mijn linkerarm met een ruk omhoog ik verging van de pijn ik was nog niet bekomen toen hij ook mijn rechter arm om hoog trok ik huilde van de pijn waarop hij letterlijk zei stel je niet zo aan je kan wel weer aan het werk. Nou ben ik pijn gewend en heb dan ook een hoge pijn grens maar dit was niet normaal ik heb me aan kunnen kleden en ik heb de deur met een rot klap onderhands dicht gegooit het deed z'n pijn dat die pijn er ook nog wel bij kon. Beneden heb ik jankend een klacht ingedient en ja hoor wat ik al verwachte ongegrond verklaart ik heb aangifte gedaan wegens mishandeling bij de politie word niet aangenomen want een arts in functie mag alles. Ik heb een brief gestuurt naar het tuchtcolege krijg ik netjes bericht dat ze ook het verhaal van dhr de vries moesten hebben krijg ik van de week zijn verhaal te lezen nou ik kon het wel raden via zijn advocaat meld hij dat hij helemaal niks verkeerts heeft gedaan nu wil ik ook maar een advocaat nemen want ik hou niet van leugens.

Het nadeel was dat ik niemand heb die met me mee kon gaan naar het GAK dus heb ik geen getuigen alleen de vrouw die mijn verklaring heb opgesteld zou mischien kunnen getuigen.

Neem daarom altijd iemand mee naar wat voor controle ook

toch hoop ik dat ik het red maar ook dat ik in de WAO kan ik zit nu weer i de bijstand en dat is echt geen pretje daarom ben ik in 2002 ook gaan werken met alle gevolgen van dien.

Weet iemand een goede advocaat of heeft iemand een tip voor mij.

b.v.d Jolanda

uit friesland