maatschapij wil niet uitbetalen

  • antoinette

    hoi hoi

    heb ff een vraag hoop dat iemand me kan helpen

    zal het proberen kort te houden.

    heb 11 jullie een ongeluk met de auto gehad niet mijn fout.

    tegen partij bleek in eerste instantie verzekerd.

    kreeg telefoon van de maatschapij dat die auto niet verzekerd was op die dag

    waarborgfonds ingeschakeld die hebben onderzoek gedaan en bleek de auto wel verzekerd te zijn tot 27 julli het bewijs hadden ze mee gestuurd(verz vorige eigenaar)

    maatschapij weer gebeld onse verz agent 20 min wel verzekerd niet verzekerd spelletje gespeeld.

    ze gaven toch toe dat we gelijk hadden en regelde een expert.

    expert geweest schade opgenomen auto toto loss

    auto opgehaald door een opkoper en we zouden binnen 10 dagen het geld op de bank hebben

    krijgen we 3 dagen later een brief van de verz tegenpatij dat ze niet tot uitbetaling kunnen overgaan omdat de naam en adres niet klopt met het polisnr.

    EN NU AUTO WEG EN GEEN GELD wat moet ik doen wie kan mij raad geven

    greetz antoinette

  • Carin12

    Informeer eens bij een letselschadeburo. Of de jurofoon.

    Zij weten vast het antwoord op je vragen.

    In principe hoeft het dan niet jouw probleem te zijn wie wat betaald of hoe en wat. Je hebt het dan uit handen gegeven en dat scheelt veel psychische belasting.

    Of misschien kan jouw eigen verzekeringsmaatschappij nog iets voor je betekenen.

    Heeft iemand anders nog een antwoord?

  • Hak

    Verzekeringsplicht in Nederland, niet verzekerd dan is in principe het waarborgfonds er toch? deze zal de schade dan gaan/moeten verhalen op de onverzekerde