Axa?Generali?

  • Eric

    Iedereen!!!!

    Heeft iemand ervaringen met deze verzekeraars?

    Of zijn ze allemaal van het zelfde hufterige niveau als deze twee!

    Mijn bewijslast is door vele medici erkent,gescheurde zenuw(thoraxis longus) en whiplash.

    Heb een eigen bedrijf en draaide 150.000 gld op jaar basis,na een auto ongeluk in 2001 is alles in elkaar gezakt.

    Ik heb nu een uitkering van aov verzekeraar generali van 570 euro per maand met een gezin met 2 kinderen en een vrouw die niet werkt.

    Het letsel is onderzocht en het is algemeen bekend dat een gescheurde zenuw zoals de thorax na 2 jaar niet genezen is het blijvend is voor de rest van het leven.

    Het is nu 2006 en er is nog geen beslissing genomen in de zin van een eindafwikkeling,hulp bij reeintegratie enz.enz.

    Is dit normaal?????

    Vriendelijke groet ,

    Eric

  • antoinette

    hoi hoi

    nee normaal is dit niet schandalig gewoon.

    maar je bent echt niet de enigste als een verz uit moet betalen vringen ze zich in alle bochten om er onderuit te komen.

    heb je al een advokaat om advies gevraagt of die je verder kan helpen.

    als je 100 procent zeker bent van je zaak zou ik een advokaat in de arm nemen de kosten worden verhaalt op de maatschappij als je de zaak gewonnen hebt.

    greetz antoinette

  • Marie-jose

    Hoi Eric,

    ik heb ook Axa als tegenpartij en na een ongeluk had ik een gebroken been ->zware dystrofie aan gekregen en belandde in een rolstoel.

    Nu is het zo dat ze me niet echt geloven, ze werkt wel weer een paar uur op een dat dus het zal wel meevallen en dat terwijl de dokteren niet meer hadden verwacht dat ik kleine stukjes kan lopen.

    Baal echt van deze verzekeraar en zal er nooit geen verzekering afsluiten.

    Marie-Jose

    p.s. je hebt er weinig aan maar meost ook een gal spugen.