keuze van belangenbehartiger

  • Robbert

    Wat vind je belangrijk bij de keuze van een belangenbehartiger of, anders gezegd, aan welke eisen zou deze moeten voldoen wil je daarmee in zee gaan?

    Wat dient een belangenbehartiger te vermelden op de website om een verantwoorde keuze te kunnen maken?

  • Evelien

    Iemand die naar je luistert, eerlijk is, je serieus neemt, realistisch is, scherp en accuraat, je zoveel mogelijk romslomp uit handen neemt. dingen snel en goed regelt.zorgt dat je overal van op de hoogte bent.

    Ik heb gewoon een aantal letselschadeadvocaten benaderd voor een (kennismakings)gesprek en ik heb degene gekozen waarvan ik het beste “gevoel” had. Ik heb ook geen LSA genomen die zo'n schreeuwerige site had met van die “super” bedragen erop. Ook heb ik een lsbureau gesproken die stelde dat als de TP hoorde dat als zij mijn belangen zouden behartigen dat ze zoiets hadden van “slik” en “nou nou”. tsja dan vind je je wel belangrijker dan je client, vind ik persoonlijk.

    laat je leiden door je gevoel, zoek iemand waarmee je “klikt” en die duidelijk is naar jou toe.