medische misser??

  • cindy

    hoi allemaal.

    mijn moeder heeft een maagbandje gehad(om af te vallen).

    dat is een bandje om de maag,die gevuld kan worden via een kastje onder huid.

    aangezien dat een hoop ellende gaf en niet voldoende resultaat…kreeg ze uiteindelijk een maagverkleining.

    al sinds de maagband had ze ontzettende last van pijnen etc,dus ze hoopte met die maagverkleining daarvan af te komen.

    dat gebeurde dus niet,en pijn werd alleen maar erger…

    uiteindelijk is ze wederom naar het ziekenhuis gegaan,en wat bleek….???

    de chirurg was vergeten het kastje te verwijderen wat er nog inzat van de maagband!

    nu vraag ik me af,is dit een medische misser,en zoja is er iets tegen te ondernemen?

    geld voor een dure advocaat heeft ze niet,want ze leeft van een bijstand uitkering.

    dus is er een andere manier om dit aan de kaak stellen?

    ze heeft van de chirurg niet een excuus gekregen,en ik ben dus een hele boze dochter inmiddels!

    zoveel maanden met ellende door een stomme fout van die chirurg.

    groetjes cindy

  • nicole

    hello cindy .ik heb ook in 2004 een medische misser meegemaken;ik ben bezig

    met ziekenhuis en advocaat;ik heb ook een uitkering van sociale dienst mag niets uit de arme heeft ook rechten de overheid betalen de kosten je moeder hoeft alleen 90 euros betalen aan de advocaat;je moeder of jij moet twee brieven schrijven

    in deze brieven vertellen alles wat is gebeuren alle fouten en pijn en ellende

    de eerste brief stuur je naar de klachtcommissie van het ziekenhuis voor een antwoord duur de procedure 3 tot 6 maanden de tweede brief stuur je naar de letselchade ook in ziekenhuis je vraag je dossier schriftelijk;je moeder gaat hulp zoek bj juridisch hulp.de procedure kan tot5 jaren duur maar gewoon doorzetten niet opgeven

    de arts zal nooit je moeder gelijk geven en de klachtcommissie ook niet daarom moet je moeder 1 advocaat nemen ik hoop dat deze brief zal jullie help

    sorry mijn nederlands is niet zo goed ik ben franse

    groetjes nicole

    ps:ik hoor nog van jullie