Gisteren wilden we in een restaurantje een kopje koffie drinken. Omdat de kleindochtertje mee was kozen we een plekje wat achter in de zaak, daar was het er rustig.

De zaak was erg donker, wel sfeervol. Het achterste deel van de zaak bleek ongeveer 5 cm hoger te zijn, maar omdat er op het *drempeltje* geen witte streep, metalen strip of lichtjes waren, struikelde ik over het *drempeltje*. Ik had het absoluut niet gezien!!!!! Om niet te vallen heb ik rare capriolen uitgehaald met mn arm, waar ik overigens al wat pijnklachten van had, die op dit moment worden onderzocht. Sinds gisteren is de pijn in mn arm veel en veel erger geworden, heb er vannacht nauwelijks van geslapen.

Ik heb meteen bij de serveerster gereclameerd dat ze toch wel iets aan de veiligheid moesten doen en ze zei alleen dat ze het aan de baas zou doorgeven.

Als blijkt dat er toch meer schade aan mijn arm is onstaan door de val, wat moet ik dan doen?

Er is vorige week een MRI gemaakt, dus nieuwe schade zou dan niet op de oude, maar wel op een nieuwe MRI zichtbaar zijn.

Wat kan ik het beste doen als dit niet zomaar overgaat???