wie kan me helpen met letselschadeadvocaat

  • Janbrazil

    Beste Bob,

    Als je mijn verhaal goed gelezen had, dan was dat antwoord voor Mark bedoeld.

    Ik heb persoonlijk niets tegen u.(ff goed lezen)

    Dus eigenlijk zou niemand een reactie kunnen geven, alvorens men niet het hele verhaal aan gehoord heeft.

    En dat is waar ik op doelde, met het antwoord te geven als bovenstaande.

    Maar als er een vraag gesteld word van “wat betaald een verzekering voor een gebroken been” dan wordt er verwezen naar het ANWB boek, die iedere letselschade adviseur in zijn bezit heeft, dus u ook.Dat u reacties geeft is goed, maar dan niet in de trant van ïk wil graag meer info van u hebben.(dat is ook wat Mark bedoelde). Dat ik mijn gal spuwde in de richting van het buro waar u werkt, was niet voor u bedoeld en heb daarbij de naam van het bedrijf ook niet genoemd, maar duide wel aan hou betrouwbaar een advocaat(buro) kan zijn.Verder heb ik heel veel goede adviezen en reacties in dit en andere forums kunnen lezen van mensen die het slachtoffer waren van een letselschade. Verder wil ik het hierbij laten.

    Jan

  • arjen

    hallo els

    ik heb wel goede ervaring met een buro. www.juristenkantoor.nl is iig hun website.

    gr, arjen.

  • mr.B.L.Berkemeier

    Beste Jan,

    Ook een simpele verwijzing naar de ANWB Smartengeldbundel, met inderdaad honderden uitspraken over toegekende smartengeldbedragen, kan een half, en vaak een verkeerd antwoord zijn, waardoor het slachtoffer juist tekort wordt gedaan. Aan geen enkel letsel hangt een standaard prijskaartje en ook de smartengeldbundel is geen receptenboek voor smartengeld. Want ieder gebroken been, arm, pols, iedere whiplash etc. is anders, omdat iedere persoon die daar aan vast zit anders is, met bij ieder persoon unieke omstandigheden die de hoeveelheid pijn, last en beperkingen door de botbreuk etc. bepalen. Hoe lang lag je met het gebroken been in het ziekenhuis ? Moesten er verschillende operaties plaatsvinden ? Zaten de gebroken botstukken meteen goed tegen elkaar ? Of stonden ze scheef en bleven ze scheef staan ? Moest het slachtoffer lang zijn school of werk verzuimen ? Was het gebroken been na volledige genezing een stukje korter dan het gezonde been ? Kon het slachtoffer weer goed lopen of liep hij scheef ? Zijn er grote littekens van de beenoperaties overgebleven ? Is het gebroken been van een kind dat nog moet groeien (dus ook het bot), of is het van een volwassene die al is uitgegroeid ? Bij kinderen kun je dan pas na jaren bepalen hoe groot de schadevergoeding moet zijn, want met een groeiend bot dat gebroken was kan soms nog van alles gebeuren. Was het gebroken been van een kleuter, een topvoetballer, van een postbode of van een hoogbejaarde met slechte botgenezing ? En was de gebroken wijsvinger misschien van een beroepspianist ? Van dit soort omstandigheden hangt af of het smartengeld dat een letselschadebureau/advocaat aan het eind van de rit aan de verzekeringsmaatschappij voorstelt, en dat uiteindelijk wordt betaald, bijvoorbeeld € 1.000,00 of een veelvoud daarvan is. En in het ene geval, ook bij een botbreuk, kan het verantwoord en verstandig zijn de schadevergoeding snel te regelen.Maar in een ander geval is het juist in het belang van het slachtoffer als de belangenbehartiger en de verzekeraar enige tijd wachten met afwikkelen, tot zeker is dat de genezing volledig is en er geen medische klachten meer zijn, bijvoorbeeld als er bijv. nog een pin in het gebroken bot zit die er pas een jaar na het ongeval uit moet, waarna de artsen en het slachtoffer pas kunnen bekijken hoe de toestand is. Snel schadevergoeding regelen kan dan tot gevolg hebben dat het slachtoffer wel meteen een schadervergoeding ontvangt, maar later spijt krijgt omdat hij later vervelende medische klachten of handicaps krijgt, terwijl hij niet meer op de schaderegeling kan terugkomen. Dan was de schaderegeling wel snel, maar uiteindelijk toch niet in het belang van het slachtoffer. Die kan zijn belangenbehartiger of de, betalende, WA-verzekeraar dan juist kwalijk nemen dat die zo snel is geweest.

    Doordat altijd al die unieke persoonlijke omstandigheden meespelen bij goed letselschade regelen, is het zo moeilijk om op prikbordvragen juist dat antwoord te geven dat precies past bij de situatie van de vraagsteller. Dat bedoelde ik eigenlijk.

    Bob Berkemeier

  • Anoniem

    Stuur je verhaal eens naar www.damste.nl deze laat het er zeker niet bij zitten en zou er voor jou voor in hogerberoep gaan , mits jij dat wil uiteraard.

    Mvg iemand die heeeeeeeeeeele goede ervaring heb met bovenstaande advocaat.

    Ik ben zelf 44 en krijg mijn schade enz…met belastinggarantie enz….tot aan mijn 65e jaar ineens uitgekeerd, en zo hoort het , jij hebt niet om een ongeval gevraagt, en jij hoeft niet je verdere hele leven te boeten voor iets waar jij niets aan kan doen, ze zijn ook allemaal het zelfde die verzekeringsmaatschapijen ,ik zou graag uit hun eigen mond willen horen hoe zij dat zouden vinden dat als zij na een ongeval nergens aanspraak meer op konden maken en verder hun cariëre in huis mogen doorbrengen achter de de bloemen en met een minimum inkomen!!!

    Carin12 schreef:

    >

    > Er zijn heel veel goede letselschadeburo's.

    > Wat betreft jouw afkoopsom, vind ik wel erg weinig. Ik zou

    > ook even om me heen kijken voor een second opinion of gewoon

    > een ander buro.

  • limboton

    hallo ik heb een iets rare ervaring met mijn letselschade advocaat.

    in het begin regelde alles perfect maar naarmate de jaren verstrijken moet ik hem konstant nalopen , hij heeft het heel druk regelt mijn bevoorschotting niet optimaal enz.

    daarbij komt nog dat ik mijn beroep (slager )niet meer mag uitoefenen.

    en heb een omscholing gevolgd als facilitair medewerker ,daarvoor heb ik 2 jaar stage gelopen bij de thuiszorg.ozl.

    alles heb ik zelf geregeld van opleiding /stageplek noem maar op.

    toen de thuiszorg ging fuseren kwam er een vacature vrij en werd ik aangenomen voor 20 uur.

    de resterende 16 uur moeten ze bijbetalen via WW en de rest van de verzekering.

    maar die zien mij graag voor 36 uur aan het werk logisch.

    bij mijn nieuwe werkgever heb ik de mogelijkheid gekregen om verder te studeren voor fac. leidinggevende .

    nu willen ze mij die studieperiode afbetalen (bevoorschotting 3en half jaar) maar daar wacht ik al meerdere maanden op en er wordt helemaal niks geregeld

    wie kan mij hiervoor een goede raad geven.

    gr.limbotonAnoniem schreef:

    >

    > Stuur je verhaal eens naar www.damste.nl deze laat het er

    > zeker niet bij zitten en zou er voor jou voor in hogerberoep

    > gaan , mits jij dat wil uiteraard.

    >

    > Mvg iemand die heeeeeeeeeeele goede ervaring heb met

    > bovenstaande advocaat.

    > Ik ben zelf 44 en krijg mijn schade enz…met

    > belastinggarantie enz….tot aan mijn 65e jaar ineens

    > uitgekeerd, en zo hoort het , jij hebt niet om een ongeval

    > gevraagt, en jij hoeft niet je verdere hele leven te boeten

    > voor iets waar jij niets aan kan doen, ze zijn ook allemaal

    > het zelfde die verzekeringsmaatschapijen ,ik zou graag uit

    > hun eigen mond willen horen hoe zij dat zouden vinden dat als

    > zij na een ongeval nergens aanspraak meer op konden maken en

    > verder hun cariëre in huis mogen doorbrengen achter de de

    > bloemen en met een minimum inkomen!!!

    >

    > Carin12 schreef:

    > >

    > > Er zijn heel veel goede letselschadeburo's.

    > > Wat betreft jouw afkoopsom, vind ik wel erg weinig. Ik zou

    > > ook even om me heen kijken voor een second opinion of gewoon

    > > een ander buro.

  • Saskia

    gr.limbotonAnoniem schreef:

    >

    > Stuur je verhaal eens naar www.damste.nl deze laat het er

    > zeker niet bij zitten en zou er voor jou voor in hogerberoep

    > gaan , mits jij dat wil uiteraard.

    >

    > Mvg iemand die heeeeeeeeeeele goede ervaring heb met

    > bovenstaande advocaat.

    Ik zou geen reactie plaatsen als ik niet deze naam was Tegengekomen. Want:

    mijn ervaringen met kantoor Damste zijn helaas juist zeer slecht. Snelle babbel, manipuleren, …. en precies het verkeerde doen (of eigenlijk niks doen) - en toch het maximale aantal uren schrijven. (waarvan ik uiteindelijk ca. 50% heb betaald - om er maar van af te zijn; ze verdienden wegens wanprestatie eigenlijk niks te krijgen. Mijn advies is dan ook: mijd ze, zoek een integer bureau dat wel het vuur voor je uit hun sloffen loopt.

    Zo heb ik achtereenvolgens 3 gerenomeerde kantoren moeten verslijten - dik 10 jaar verder: resultaat: nul. (zelfs dat niet). De eerste presteert het tot op de dag van vandaag door te gaan met proberen incasseren van spooknota's (facturen voor werk opgevoerd maar in geheel niet verricht). Die ga ik ook niet betalen; al volharden ze 100 jaar met hun zielige gedrag. Ik heb uiteindelijk zelf het maximaal haalbare/ mininaal noodzakelijke bedrag met de t.p. afgemaakt; hetgeen verbluffend welwillend mogelijk bleek. (ergo: bewijs opzettelijk wanpresteren van de betrokken letseladvocaten)

  • Maikel

    Hoi Saskia, tja ik kan niet anders zeggen dan dat ik met deze advocaat heel blij ben, het is mijn eerste en word heeel goed bevoorschot enz..ik denk dat jij dan een hele moeilijke zaak hebt die misschien nog helemaal niet erkend is ,bij mij hebben zij mijn letselschade wel erkent, maar zoals alle verzekeringen doen , zijn zij het aan het rekken/uitstellen om met de hele schadeclaim te komen, maar ik heb geduld want al mijn loonderving(en) worden om de twee a drie maand mij bevoorschot, helaas voor jou is het jou tegengevallen, denk dat elke zaak ook weer anders is ,ik heb alle bewijzen van af de eerste dag aan toe van mijn ongeval nu 5 jaar geleden bewaard en het sstaat zwart op wit dat het niet mijn schuld is dat ik dit ongeluk heb moeten meemaken.

    Maargoed, ik wens jou toch het allebeste en dat jij de zaak ook eens rond zal krijgen .

    Saskia schreef:

    >

    > gr.limbotonAnoniem schreef:

    > >

    > > Stuur je verhaal eens naar www.damste.nl deze laat het er

    > > zeker niet bij zitten en zou er voor jou voor in hogerberoep

    > > gaan , mits jij dat wil uiteraard.

    > >

    > > Mvg iemand die heeeeeeeeeeele goede ervaring heb met

    > > bovenstaande advocaat.

    >

    >

    > Ik zou geen reactie plaatsen als ik niet deze naam was

    > Tegengekomen. Want:

    > mijn ervaringen met kantoor Damste zijn helaas juist zeer

    > slecht. Snelle babbel, manipuleren, …. en precies het

    > verkeerde doen (of eigenlijk niks doen) - en toch het

    > maximale aantal uren schrijven. (waarvan ik uiteindelijk ca.

    > 50% heb betaald - om er maar van af te zijn; ze verdienden

    > wegens wanprestatie eigenlijk niks te krijgen. Mijn advies is

    > dan ook: mijd ze, zoek een integer bureau dat wel het vuur

    > voor je uit hun sloffen loopt.

    >

    > Zo heb ik achtereenvolgens 3 gerenomeerde kantoren moeten

    > verslijten - dik 10 jaar verder: resultaat: nul. (zelfs dat

    > niet). De eerste presteert het tot op de dag van vandaag

    > door te gaan met proberen incasseren van spooknota's

    > (facturen voor werk opgevoerd maar in geheel niet verricht).

    > Die ga ik ook niet betalen; al volharden ze 100 jaar met hun

    > zielige gedrag. Ik heb uiteindelijk zelf het maximaal

    > haalbare/ mininaal noodzakelijke bedrag met de t.p.

    > afgemaakt; hetgeen verbluffend welwillend mogelijk bleek.

    > (ergo: bewijs opzettelijk wanpresteren van de betrokken

    > letseladvocaten)

  • Jos

    Hi

    Ik had ,ja had een wao uitkering nu zoek ik een advocaat maar kan deze niet vinden zelfs de betaalde wijzen je af 4500€ voor proces kosten gewoon afgewezen er zijn er te veel en ze werken op basis van no cure less pay.

    Weet er iemand een goede advocaat of kantoor die opkomt voor waoèrs en op korte termijn ik heb nog 5weken voor je het weet heb je soos iedereen die een goede ervaring of advocaat weet of de weg er naar toe kan zich richten tot josnixs@gmail.com ik woon in rotterdam en ik had 23jaar wao ik slik nog morfine en indocid,valium ik reis per vervoer op maat genoeg om te denken hoe ga je werken maar nergens lees ik positieven verhalen van mensen die hun wao aan vochten en ook gewonnen hebben op het kranten knipsel na dan dat ze 10.000 hun uitkering retour moesten geven maar op ieder forum is het dezelfde ellende ik beloof iedereen als ik goed uit de strijd kom bouw ik een web site met de positiven dingen hoe kan je winnen van de wao en welke weg te bewandelen wat ik nu lees is allemaal niets daar schiet niemand wat mee op gaarne reacties via mail ik lees de RSS wel maar niet iedere dag bvb dank Jos

  • TR

    Toch leuk dat Arjen iemand verwijst naar zijn eigen site . . . . .-