informatie

  • johanna

    meneer bob berkemeier, hier op het prikbord heb ik gezien dat u perfecte informatie geeft. is het ook mogelijk om u via de email te benaderen. ook ik heb een vraag over letselschade maar deze is ‘te lang’ om hier te plaatsen.

  • mr.B.L.Berkemeier

    Geachte mevrouw,

    Vragen staat u vrij, en als de websitebeheerder er geen bezwaar tegen heeft in verband met de opzet en en de doelstelling van deze Prikpagina,

    kunt u mij rustig uw vragen per e-mail stellen.

    Met vriendelijke groet,

    B.L.Berkemeier johanna schreef:

    >

    > meneer bob berkemeier, hier op het prikbord heb ik gezien dat

    > u perfecte informatie geeft. is het ook mogelijk om u via de

    > email te benaderen. ook ik heb een vraag over letselschade

    > maar deze is ‘te lang’ om hier te plaatsen.

  • Peter

    Tsja, op deze manier kan het natuurlijk ook..

    Het was/is natuurlijk een overbodige vraag, omdat de heer Berkemeier in elk van zijn berichten de mogelijkheid biedt direct door te linken naar zijn prive-mailadres.

    Waarom daar dan geen gebruik van gemaakt?

    Hoewel over “perfecte informatie” de meningen wel zijn verdeeld en ik niets tegen de heer Berkemeier persoonlijk heb blijft het toch merkwaardig waarom mensen die zich in het dagelijks leven met letselschadebehandeling bezig houden dit forum gebruiken om de aandacht op zichzelf te vestigen. Daar is dit forum toch niet voor bedoeld?

    Johanna, je zult de eerste niet zijn die een “lange” vraag of reactie plaatst, maar ik zou zeggen: stel je vraag gewoon, dan is er vast wel iemand die je antwoord kan geven!

    johanna schreef:

    >

    > meneer bob berkemeier, hier op het prikbord heb ik gezien dat

    > u perfecte informatie geeft. is het ook mogelijk om u via de

    > email te benaderen. ook ik heb een vraag over letselschade

    > maar deze is ‘te lang’ om hier te plaatsen.