fraude letselschade

  • W. Bakker

    Wie weet waar ik fraude m.b.t. letselschade kan aangeven?

  • Filpje uit Tiel

    Als de verzekeringsmaatschappij bekend is , neemt u dan contact op met die verzekeraar. Vraag dan naar de afd : veiligheidszaken of fraudezaken/ specialezaken. De telefoniste weet wel welke afdeling u bedoelt.

  • W. Bakker

    Dat had ik zelf ook wel bedacht.

    Probleem is dat ik alleen de persoon ken en niet de verzekeringsmij. Durf daar ook niet naar te vragen.

    Ik hoopte dat er een soort ‘meld-misdaad-anoniem’-nummer zou zijn.

    Toch bedankt voor je reactie.

  • Filpje uit Tiel

    wellicht is dit iets?

    http://www.meldpuntverzekeringsfraude.nl/form.php

  • W. Bakker

    Ga ik proberen! Bedankt.

  • A.spyker

    Dit is toch in en in triest om iemand “aan te geven” of “aante brengen”. Dit zijn vaak mensen die zelf in ellende zitten en anderen “meer”ellende gunnen om zich zelf beter te voelen. Ook weten ze vaak niet eens een achterliggend verhaal maar spelen ze zelf wel ff voor scheidsrechter. Je kunt die persoon toch ook aanspreken en vragen over hoe en wat??? Man; toon karakter !Aanbrengen doet mij sterk denken aan Duitsland en Rusland en die tijd willen we toch niet weer???

  • Gentlemann1961

    Als ik dit soort berichten lees dan schiet het bovenstaande regelmatig door me heen.

    Mensen die kliklijnen bellen om andere mensen te verraden, dat doet mij ergens aan denken, en daardoor bezorgt het mij ook een heel naar gevoel.

    Hoe diep moet je gezonken zijn om je te verlagen tot dit soort activiteiten.

    Als iemand volgens uw vermoedens in uw buurt fraudeert dan komen ze daar op termijn toch wel achter, wie bent u dan wel om daar melding van te maken.

    Buiten het feit dat u zich volstrekt ongeloofwaardig maakt met dit soort akties, haalt u zich ook nog eens de woede op de hals van mensen die de oorlog hebben meegemaakt.

    Dit soort uitlatingen trekt bij deze mensen weer wonden open.

    Denk in het vervolg eerst goed na voor u dit soort uitlatingen bezigt

    the Gentlemann1961