eerlijke no cure no pay

  • Koen Dooieweert

    Verkruisen en de letselstichting doen eerlijke no cure no pay heeft de rechtbank in Amsterdam besloten. d Een slachtoffer kon van de verzekeraar 8000 euro krijgen en geenandere advocaat wilde haar helpen. Toen heeft Verkruisen haar geholpen en toen kreeg zij 750000 euro, bijna 100x zoveel als eerst en toen wilde zij niet betalen voor zijn werk. De rechtbank heeft geschreven dat de no cure no pay eerlijk was en dat zij gewoon moet betaen wat zij heefft afgesproken. Goed dat no cure no pay nu mag van de rechtbnk. Veel slachtoffers kunnen nu procederen en eindelijk krijgen zij waar zij recht op hebben.

  • Marian Bloemers

    Ik ben niet verbaast dat de rechtbank heeft besloten dat Verkruisen netjes werkt. Ze hebben mij indertijd ook netjes verteld hoe zij werken en ze hebben mijn zaak altijd heel deskundig gevoerd. Ik ben zeker dat ikdoor Verkruisen veel meer schadevergoeding heb gekregen dan als ik bij willekeurig wie was geweest. Het is logisch dat de rechter hier helemaal achter staat.

  • Een tevreden klant van Verkruisen

    Verkruisen = top! Zeer goede ervaringen mee! Kan ik iedereen aanbevelen. Ik ben blij dat er meer mensen door de uitspraak van de rechtbank in Amsterdam kunnen krijgen waar ze recht op hebben.